Burse individuale
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-336-CG-BE Ciuchi Mihaela |
TOOLS FOR TEACHERS : NEW MEDIA & WEB 2.0 APPLICATIONS |
Belgia Cursul a cuprins aspectele de baza ale instrumentelor colaborative si media pentru educatie, avantajele lor, modul de folosire din perspectiva didactica si pedagogica. Intrumente precum twiter, facebook, wiki, blog, paper.li, voicethreat, mond42 pot contribui la cresterea motivatiei pentru invatare a elevilor si in acelasi timp pot dinamiza activitatile didactice desfasurate de profesori. |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
10-1997-CG-TR Mate Mihaela |
EMPOWERING EUROPEAN MATHEMATICS TEACHERS WITH MATHEMATIC SOFTWARE |
Turcia Conținutul cursului : analiza tehnicilor de predare şi a experienţei profesorilor în procesul de predare a matematicii; pregătirea profesorilor cu privire la utilizarea software-ului matematic în procesul de predare; pregătirea profesorilor cu privire la posibilităţile de a utiliza strategiile lingvistice de îmbunătăţire a aptitudinilor pe bază de lectură, înţelegere şi de exprimare, şi modul în care aceste strategii lingvistice pot îmbunătăţi, de asemenea, procesul de predare în ştiinţă; prezentarea, analiza, studiul şi discuţii cu privire la softurile matematice de către participanţii la curs. |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-83-CL-FR Seciu Lăcrămioara |
DIDACTIQUE DU FRANCAIS - 2 SEMAINES |
Franța Actualizarea informaţiilor privind cercetarea şi inovaţiile pedagogice şi introducerea lor la clasă, a cunoştinţelor de civilizaţie contemporană. |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-179-CG-UK Chiticaru Benone |
“ONE WEEK COURSE FOR EUROPEAN TEACHERS OF SCIENCE FOR MAKING SCIENCE MORE ATTRACTIVE” |
Marea Britanie CHELTENHAM – U.K. Introducere în didactica predării ştiinţelor în şcoala britanică; oportunităţi de a compara didactica predării ştiinţelor în diferite ţări europene, de a schimba idei şi de a dezvolta legături între profesorii din diferite ţări europene; participare la prelegeri ştiinţifice şi ateliere de lucru, noi metode de predare a ştiinţelor; vizite Londra la Muzeul de Ştiinţe, Muzeul de Istorie a Ştiinţelor Naturale, Hyde Park, Palatul Buckingham, Catedrala Westminster, Big Ben, Palatul Parlamentului; Teme si workshopuri derulate in cadrul festivalului de stiinte pentru elevi si profesori:“Exploring Plasma Universe” ;“The Brain Game” , “Chemistry with a bang!”; “Life, Fire and Gas” ;“It is Rocket Science” ;“Discover Zone” |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-1366-CG-AT Bour Ofelia |
MULTIMEDIA AND INTERACTIVITY IN ELEARNING |
Wiener Neustadt, Austria Activitatile de curs s-au desfasurat in laboratorul IT pe platforma Moodle, cu scopul de a invata cum sa cream activitati de invatare creative cu ajutorul calculatorului. Acestea au inclus lucrul individual pe calculator si in grup, precum si discutii despre metodologia folosirii mijloacelor IT in timpul orelor. |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-1142-CG-CY Carmen Sângeap |
MATHEU - IDENTIFICATION, MOTIVATION |
Cipru Activitatile cursului au fost orientate spre analiza flexibilitatii programelor de matematica în tarile participante, cu accent pe continuturile de extinderi (destinate elevilor talentati) si descrierea procedeelor dupa care elevii talentati sunt sustinuti si sprijiniti; analiza metodelor si instrumentelor folosite în tarile europene pentru identificarea, motivarea si sprijinirea elevilor cu potential la matematica; elaborarea unor metode si instrumente pentru identificarea elevilor talentati la matematica, din învatamântul gimnazial si liceal, precum si pentru pregatirea profesorilor astfel încât ei sa stie sa-i determine pe elevi sa-si exprime talentul matematic. |
2011 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
11-2252-CL-FR Daniela Anghel |
LANGUE, CULTURES ET INNOVATIONS |
Franța, Besançon Furnizarea unor instrumente alternative cu scopul de a inova şi dinamiza activitatea de la clasă; Aprofundarea competenţelor lingvistice (de limbă franceză); Actualizarea şi imb0găţirea cunoştinţelor de cultură franceză. |
2010 |
Erasmus |
Duma Dana |
Exchange students |
Norvegia, Universitatea din Agder Studiul materiilor aferente programei de master, anul II: didactica limbii engleze, utopii feministe. |
2010 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale
|
09-1671-CL-UK Carmen Sângeap |
CLIL for Maths and Science Teachers - Exeter, Marea Britanie |
Exeter, Marea Britanie Conţinutul cursului a fost focalizat pe dezvoltarea abilităţilor de utilizare a unui limbaj academic corect din punct de vedere al intonatiei, al foneticii şi al pronunţiei limbii engleze, precum şi pe furnizarea de idei practice ce pot fi folosite în cadrul orelor de curs; planificarea unui curs cu specific CLIL, crearea de materiale didactice, adaptarea tehnicilor de lucru, metode de evaluare, organizarea grupurilor de elevi. |
2010 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
09-1365-CG-GR Ionela Andrei
|
Methodology for Pupil & Performing Arts Centred Teaching-The mPPACT course |
Grecia Studierea tehnicilor dramatice aplicabile în comunicarea pedagogică, tehnici ce au drept scop formarea spiritului de grup și a spiritului de cooperare. |
2009 |
LLPComenius Mobilitaţi individuale |
09-413-CL-F Elena ªova
|
Actualisation des connaissances en civilisaion francaise |
Cavilam, Franţa Actualizarea informaţiilor privind cercetarea şi inova-ţiile pedagogice şi introdu- cerea lor la clasă, a cunoştinţelor de civilizaţie contemporană, integrarea TIC în predarea FLE |
2009 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale |
09-824-CL-UK Cristina Stoica |
Vocationally Oriented Language |
Chorley, UK - identificarea necesităţilor lingvistice specifice în domeniul celor 4 abilităţi de bază ale unui vorbitor de limbă engleză tehnico-vocaţională: scriere, citire, ascultare, vorbire si identificarea nevoilor specifice de învăţare ale diferitor tipuri de elevi în context vocaţional. - identificarea posibilităţilor de predare a limbii engleze cu ajutorul conţinuturilor tehnico-vocaţionale şi invers (CLIL) – necesară în abordările cross-curriculare care presupun şi lucrul în echipă cu profesori care predau obiecte de specialitate şi elaborarea de materiale proprii; - tehnici de evaluare şi testare specifice domeniului de predare-învăţare-evaluare a limbilor străine din punct de vedere tehnico-vocaţional. |
2009 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale
|
09-1332-CG-FI Ilinca Smaranda
|
Active citizens for Europe - working on active citizenship and identity formation in an expanding Europe |
Saariselkä, Finlanda -promovarea cetăţeniei active în clasă/ şcoală/societate. -extinderea şi generalizarea strategiilor şi metodelor ce susţin dezvoltarea cetăţeniei active europene. -dezvoltarea competenţelor şi calificărilor elevilor pentru participarea şi implicarea în angajamente sociale. |
2009 |
LLP Comenius Mobilitaţi individuale
|
09-1393-CL-UK Bour Ofelia |
Creative Methodology and Language Skills |
Oxford House College, Londra, Marea Britanie Predarea şi învăţarea limbilor străine; Educaţie interculturală ; Metode de creştere a motivaţiei elevilor; Educaţie incluzivă. |
2008 |
LLPComenius Mobilitaţi individuale
|
07-168-CG Carmen Sângeap |
Iniţierea profesorilor de matematică în perfecţionarea predării matematicii în şcoală |
Charles University in Prague /Faculty of Education, Cehia Sensibilizarea profesorilor spre un rãspuns non – standard din partea elevilor şi folosirea strategiilor individuale de rezolvare şi algoritmizare ; încurajarea şi motivarea profesorilor spre munca experimentalã. |
2008 |
LLPComenius Mobilitaţi individuale |
08-098-CL-UK Ofelia Bour
|
Using Technology, Music & Drama in the EFL Classroom |
Plymouth, UK Îmbunătăţirea fluenţei în limba engleză, cât mai multe cunoştinţe despre cultura şi civilizaţia britanică şi deprinderea a cât mai multe strategii de predare comunicativă. |
2007 |
COUNCIL OF EUROPE Grant individual |
CoE 2007-20.0 Cristina Stoica |
Inclusion in schools: a human right and an education for democratic citizenship |
Universitatea Uppsala, Goteborg, Suedia Familiarizarea cu termenii de incluziune vs.integrare, toleranţă faţă de persoane aprţinând altor contexte socio-culturale, religioase, etnice, accesul la perspective şi moduri noi de relaţionare în lumea modernă. |
2005 |
SOCRATES Comenius 2.2.C Grant individual |
C-6335/25.06.2004 Dana Enache |
Actualisation des connaissances de civilisation francaise |
Cavilam, Franţa Actualizarea informaţiilor privind cercetarea şi inova-ţiile pedagogice şi introdu- cerea lor la clasă, a cunoştinţelor de civilizaţie contemporană, integrarea TIC în predarea FLE |
2005 |
SOCRATES Comenius 2.2.C Grant individual |
Mihaela Trofin |
Multimedia and the New Technologies in Language Education |
NILE, Norwich, UK Posibilităţi oferite de tehnologiile digitale, modalităţi de adaptare a metodelor de predare a limbilor străine prin prisma noilor tehnologii. |
2005 |
SOCRATES Comenius 2.2.C Grant individual |
05-54-CL-UK Cristina Stoica |
Multimedia and the New Technologies in Language Education |
NILE, Norwich, UK Posibilităţi oferite de tehnologiile digitale, modalităţi de adaptare a metodelor de predare a limbilor străine prin prisma noilor tehnologii. |
2005 |
SOCRATES Comenius 2.2.C Grant individual |
05-74-CL-UK Ana Hudici |
Teaching English as a Foreign Language in the Secondary School |
Bristol, UK Strategii de motivare a elevilor în învăţarea unei limbi străine care să permită dialogul şi cunoaşterea dintre persoane de culturi diferite. |
2004 |
SOCRATES Comenius 2.2.C Grant individual |
LT-2004-001 Mihaela-Liliana Ciuchi |
Critical thinking developement for successful future career" |
Modern Didactic Centre, Vilnius, Lituania Modalităţi de învăţare pentru dezvoltarea factorilor critici de succes în carieră, tehnici de stimulare a gândirii critice. |
2004 |
COUNCIL OF EUROPE Grant individual |
COE 2004-36.0 Mihaela-Liliana Ciuchi |
Providing equal opportunities for youngsters in Europe - transition pedagogy in practice |
National Centre for Professional Development in Education, Tampere,Finlanda Sistemele de educaţie din Europa şi mai ales Finlanda, care conduc la formarea tinerilor şi oferirea unor şanse egale pentru dezvolare profesională şi personală. |
BURSE ȘCOLARE
Anunturi
Festivitatea de deschidere a cursurilor anului scolar 2024-2025 va avea loc luni, 9 septembrie 2024, la ora 9.00.
Program de acces pe spatiile exterioare si pe terenul de sport ale colegiului
Lista posturi vacante 2024-2025
Conditii specifice mobilitate 2024-2025
Festivitatea de deschidere a noului an școlar va avea loc luni, 11.sep.2023, pe terenul de sport.
Rezultat selectia dosarelor concurs ocupare post ingrijitor
Evenimente
Proiect de voluntari…
Targul national al f…
targ15
Deschidere an scolar…
deschidere1415
Balul bobocilor 2014
bal2014